جوک جاستین سری 1
anti justin & selena
یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : anti

سلنا میخواسته با جاستین بهم بزنه! جاستین هول میشه میگه من حامله ام .. Smile)

وزارت بهداشت اعلام کرد به دلیل شرایط سخت تحریم و کمبود دارو ازین پس در بیمارستانها به جای داروی معده شور از ویدیوهای جاستین بیبر استفاده میشود!!!!

شنیدین جاستین مریض شفا داده؟ یارو 3 سال یبوست داشته، عکس اینو که دیده از همه جاش زده بیرون Big Grin

جاستين بيبر زندگي منو نجات داد.من 2 سال توي كما بودم و پرستارم يك دفعه آهنگ جاستين بيبر گذاشت. منم مجبور شدم بيدارشم كه خاموشش كنم.مرسي جاستين:X

داداشم چپ دسته,نشسته بودیم تلویزیون نگا می کردیم,زدیم شبکه pmc دیدیم جاستین نشسته با دست چپ داره گیتار میزنه........
یهو داداشم از روی شرم با دست کوبید تو پیشونیش پاشد رفت تو اتاق.... الان یه چند ساعتی هست کسی ازش خبر نداره!! :دی

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم ؟............نه
مامان، اجازه هست موهامو زيتوني کنم ؟............نه
مامان، اجازه هست تونيک صورتي بپوشم ؟............نه
مامان، اجازه هست مثل باربي آرايش کنم ؟............نه
مامااااان يعني چي که همش ميگي نه.... من 18 سالم شده ها
.
.
.
.
.
.
.
مامان ....... ای جاستین خفه میشی یا خفت کنم؟

ديروز آهنگ ساعت موبايلم رو به يكي از آهنگاي جاستين بيبر تغيير دادم....
خيلي هم خوب كار كرد ! ديگه صبحا مجبورم بخاطره خفه كردن صداي اين .... از خواب بيدار شم.

مایکل جکسون تو 58 سالگی مرد
ویتنی هوستون تو 48 سالگی مرد
جان اِف کندی تو 38 سالگی مرد
اِمی واینهوس تو 28 سالگی مرد

جاستین بیبر چند سالشه ، 18 سالشه دیگه ؟ نه ؟


نظرات شما عزیزان:

بلیبر
ساعت23:36---5 بهمن 1391
اوا اوا خیلی خندیدم تو برو به خودت بخند با این وب اشغالت

tiffany
ساعت14:36---1 آبان 1391
هه هه هه!حال كردم خيلي باحال بود مرسي!با تبادل لينك موافقي؟خبرم كن عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان anti justin & selena و آدرس fuckjustin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 113061
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


Up Page

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
بیست تولزفونت زيبا ساز